Zmiana zasad obsługi interesantów Urzędu Miejskiego w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego na terenie całego kraju

Szanowni Państwo!

W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego na terenie całego kraju oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa informuję, że zmieniają się zasady obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.

Od 16 marca 2020 r. do odwołania nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów. Jedynie w sytuacjach wyjątkowo ważnych, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, będzie możliwy osobisty kontakt w Urzędzie. Prosimy o kontakt bezpośrednio z pracownikiem merytorycznym zajmującym się Państwa sprawą. Wykaz telefonów znajduje się na stronie głównej: bip.miedzyzdroje.pl. oraz pod niniejszą informacją.

W przypadku, gdyby Państwo mieli wątpliwość do którego pracownika należy się zwrócić ze swoją sprawą proszę dzwonić pod nr 91 327 56 31.

Ponadto możliwe jest składanie podań, wniosków do skrzynki podawczej zamontowanej przed głównym wejściem do budynku Urzędu, można je składać również pocztą tradycyjną a także poprzez platformę ePUAP, na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu. Na podaniach i wnioskach składanych tą drogą proszę wpisać swój nr telefonu lub e-mail.

Skrzynki podawcze będą zamontowane również na budynkach jednostek organizacyjnych gminy Międzyzdroje.

W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny lub drogą mailową: um@miedzyzdroje.pl.

Ponadto, wychodząc naprzeciw potrzebom osób starszych, schorowanych lub samotnych, nieobjętych opieką OPS w Międzyzdrojach a wymagających wsparcia prosimy o kontakt pod nr telefonu: 91 327 56 38.

Burmistrz Międzyzdrojów

Mateusz Bobek