Pieniądze znikają z kont klientów – sprawdź swoje saldo – jest oświadczenie banku

Pieniądze znikają z kont klientów – sprawdź swoje saldo – jest oświadczenie banku :

Informujemy, że Idea Bank usunął awarię, która spowodowała podwójne księgowania części transakcji płatniczych.

Wszyscy klienci otrzymali zwrot nieprawidłowo pobranych środków poprzez odpowiednią korektę na należących do nich rachunkach.

Tak jak informowaliśmy wcześniej, nie były wymagane żadne działania po stronie klientów banku – środki zostały zwrócone automatycznie.

W najbliższych dniach bank będzie dokonywał korekt skutków błędnych księgowań, np. bezpodstawnie naliczonych odsetek, czy kosztów prowizji od błędnie zaksięgowanych transakcji.

Raz jeszcze przepraszamy naszych klientów za wszystkie niedogodności, w tym za utrudniony dostęp do naszych infolinii w dniu dzisiejszym, wynikający z wzrostu liczby udzielanych konsultacji.

Related posts

FAŁSZYWEMU PRACOWNIKOWI BANKU PODAŁA KODY BLIK I STRACIŁA CO NAJMNIEJ 3 TYSIĄCE ZŁOTYCH

Obietnice Tuska: Nie bedzie kwoty wolnej od podatku w wysokości 60 tyś – zdziwieni ??

Tusk nie odblokuje środków z KPO, w UE nikt się z nim nie liczy