Strona główna » Ile kosztuje pylon reklamowy? | GRAFFICO

Ile kosztuje pylon reklamowy? | GRAFFICO

by Świnoujście w sieci

Ile kosztuje pylon reklamowy?

Pylon reklamowy to charakterystyczna wolnostojąca konstrukcja reklamowa, która wyróżnia się na tle innych form reklamy zewnętrznej. Jego wysokość, wyjątkowy design i doskonała widoczność sprawiają, że jest on jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocji dla firm, centrów handlowych czy hoteli. Jednak zainteresowani postawieniem pylonu często zadają pytanie: ile kosztuje pylon reklamowy i dlaczego ceny mogą być różne?

Wartość estetyki

Jednym z głównych czynników wpływających na cenę pylonu reklamowego jest jego wygląd. Pylony mogą być wykonane z różnych materiałów, takich jak aluminium, dibond, stal, corten, blachy ażurowe, perforowane i drewnopodobne, szkło czy tworzywo sztuczne. Pylony mogą łączyć różne faktury i tekstury. Również kształt, funkcje i dodatkowe technologie i rozmiar konstrukcji mogą wpływać na cenę, bo pylon reklamowy to coś więcej niż graniastosłup. To instalacja , która nie tylko eksponuje logo marki, określa lokalizację, ale przede wszystkim powinna nawiązywać do otaczającej architektury, stylu lokalizacji. Pylony reklamowe mogą być eko, loftowe, tematyczne, obrotowe, połączone z zielenią, artystyczne i minimalistyczne. Pylony o bardziej skomplikowanym wzornictwie lub wyższe, zazwyczaj będą droższe od prostszych wariantów.

Lokalizacja

Miejsce, w którym zostanie postawiony pylon reklamowy, również ma wpływ na cenę. Koszt będzie różnił się w zależności od lokalizacji – na przykład jeśli po badaniach geologicznych wymagana jest wymiana gruntu pod fundament lub pylon jest ustytuowany w 2 strefie wiatrowej na dużej wysokości nad pm w strefie górskiej (powyżej 300m). Czasem wyższy koszt może być związany z trudnym dostępem, czyli brakiem dojazdu. Niekiedy napowietrzne linie energetyczne lub telekomunikacyjne lub kolizje z istniejącą infrastruktura podziemną są również utrudnieniem i jednocześnie generują wyższą cenę montażu pylonu reklamowego.

Wysokość

Lokalizacja również wpływa na widoczność i zasięg pylonu, co może wpłynąć na jej efektywność. Wysokość narzuca nam widoczność, a widoczność wpływa na efektywność pylonów reklamowych. Wraz ze wzrostem wysokości, pylonu rosną wymagania wytrzymałości względem konstrukcji nośnej i fundamentu. Mamy tu do czynienia ze wzrostem geometrycznym w zakresie wytrzymałości i kosztów. Im większa konstrukcja, tym większe wymagania jakościowe. 

Ile kosztuje pylon reklamowy? | GRAFFICO

Ile kosztuje pylon reklamowy? | GRAFFICO

Standardowy pylon czy pylon niestandardowy?

Cena pylonu reklamowego może się różnić w zależności od tego, czy jest to standardowy model, który jest produkowany masowo i dostępny w gotowych wariantach, czy niestandardowy, zaprojektowany specjalnie pod wymagania klienta. W większości przypadków pylony reklamowe są niestandardowe, ze względu na warunki lokalizacyjne, które mają wpływ na wymiary, rozstaw kotew, fundamenty, wysokość.  Pylony niestandardowe są droższe, ale oferują unikalny design, zachwyt i prestiż oraz lepsze dopasowanie do potrzeb firmy. Dzisiaj wyróżnienie jest kluczem do WOW i zapamiętania.

Koszty związane z montażem

Koszty związane z montażem pylonu reklamowego również wpływają na cenę. Montaż pylonu może wymagać specjalistycznego sprzętu, odpowiednich zezwoleń, czasem zablokowania pasa drogowego, co może podnieść koszty. Dodatkowo koszty montażu pylonu, totemu czy witacza zależą od rodzaju podłoża, na którym zostanie zamontowany pylon reklamowy. Żeby przeprowadzić prace zgodnie z zasadami BHP, do postawienia 8-metrowego pylonu wymagana jest asysta podnośnika koszowego oprócz dźwigu. 

Dodatkowe funkcje i wyposażenie

Jeśli pylon reklamowy ma pełnić dodatkowe funkcje, takie jak cyfrowe podświetlenie, wyświetlacz LED czy interaktywne elementy, technologię eksponującą czystość powietrza czy urządzenie zliczające rowerzystów i przechodniów koszt totemu reklamowego, pylonu czy witacza może być znacznie wyższy. Również innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz jakość i estetyka wykończenia wpływają na cenę pylonu reklamowego.

Cena pylonu reklamowego może być zależna od wielu czynników, takich jak jego wygląd, design, wysokość, lokalizacja, styl, montaż czy wyposażenie. Dlatego przed podjęciem decyzji o postawieniu pylonu reklamowego warto dokładnie zrozumieć swoje potrzeby i oczekiwania, a także skonsultować się z profesjonalnymi firmami zajmującymi się produkcją i montażem pylonów. Inwestycja w pylon reklamowy to długoterminowe zaangażowanie, które może skutecznie przyczynić się do wzrostu widoczności i rozpoznawalności firmy czy obiektu, ale warto mieć na uwadze różnorodność czynników wpływających na koszt tego typu reklamy.

 

Świnoujście. Skandal, wysypisko śmieci na grobach - dlaczego nikt nie reaguje ?


eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci

Zobacz również

Leave a Comment

14 − 9 =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Świnoujście w sieci

FREE
VIEW