Strona główna » Pieniądze znikają z kont klientów – sprawdź swoje saldo – jest oświadczenie banku

Pieniądze znikają z kont klientów – sprawdź swoje saldo – jest oświadczenie banku

by Świnoujście w sieci

Pieniądze znikają z kont klientów – sprawdź swoje saldo – jest oświadczenie banku :

Informujemy, że Idea Bank usunął awarię, która spowodowała podwójne księgowania części transakcji płatniczych.

Wszyscy klienci otrzymali zwrot nieprawidłowo pobranych środków poprzez odpowiednią korektę na należących do nich rachunkach.

Tak jak informowaliśmy wcześniej, nie były wymagane żadne działania po stronie klientów banku – środki zostały zwrócone automatycznie.

W najbliższych dniach bank będzie dokonywał korekt skutków błędnych księgowań, np. bezpodstawnie naliczonych odsetek, czy kosztów prowizji od błędnie zaksięgowanych transakcji.

Raz jeszcze przepraszamy naszych klientów za wszystkie niedogodności, w tym za utrudniony dostęp do naszych infolinii w dniu dzisiejszym, wynikający z wzrostu liczby udzielanych konsultacji.

Fit Babcia robi formę


eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci

Zobacz również

Leave a Comment

14 − 4 =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Świnoujście w sieci

FREE
VIEW