Ktoś, kto ogląda spot reklamujący nową kampanię promującą bezpieczeństwo nad wodą, przygotowaną przez warmińsko-mazurską Policję w pewnym momencie zaczyna łapać oddech, brakuje mu tchu. To wszystko przez realistycznie nakręconą scenę utonięcia. Dlatego, zobacz i przeżyj. Przeżyj emocje bohatera filmu, wejdź w jego skórę, patrz jego oczami i dzięki temu, co zapamiętałeś, przeżyj nad wodą.

Policjanci wspólnie z Auris Media Group z Olsztyna szukając pomysłu na zobrazowanie problemu związanego z nierozważnymi zachowaniami podczas wypoczynku nad wodą tak, by przyniósł on pozytywny skutek uznali, że próba spojrzenia na niebezpieczeństwo oczami osoby, która się topi, wejście w jej skórę, zapadnie widzom – odbiorcom kampanii w pamięć.


Świnoujście

Zobacz więcej - Polecamy

%d bloggers like this:

Wyłącz program blokujący reklamy

Używasz programu blokującego reklamy - Wyłącz go jeżeli chcesz odpadać tą witrynę Redakcja Świnoujście w sieci
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGZXN3aW5vdWpzY2llJndpZHRoPTQ1MCZsYXlvdXQmYWN0aW9uJnNpemUmc2hhcmU9dHJ1ZSZoZWlnaHQ9MzUmYXBwSWQiIHdpZHRoPSI0NTAiIGhlaWdodD0iMzUiIHN0eWxlPSJib3JkZXI6bm9uZTtvdmVyZmxvdzpoaWRkZW4iIHNjcm9sbGluZz0ibm8iIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW49InRydWUiIGFsbG93PSJhdXRvcGxheTsgY2xpcGJvYXJkLXdyaXRlOyBlbmNyeXB0ZWQtbWVkaWE7IHBpY3R1cmUtaW4tcGljdHVyZTsgd2ViLXNoYXJlIj48L2lmcmFtZT4=