Agatowska – Nie ma pieniędzy – no chyba, że na propagandę i cyk kilkadziesiąt tysięcy dla mediów
O czym znowu zapomniała prezydent Świnoujścia Agatowska – Agatowska podczas ostatniej Sesji Rady miasta po raz kolejny „zapomniała” poinformować opinie publiczną, że mimo ciągłego „wycia” pieniędzy nie ma w ostatnim czasie postanowiła wydać kilkadziesiąt tysięcy na propagandę – przedstawiamy poniżej zestawienie wydatków waszych pieniędzy na media, które wspiera pani Agatowska waszymi pieniędzmi płacąc za „niezbędne” dla życia mieszkańców publikacje
Spis treści
Tak nawiasem mówiąc – to już wiecie o czym wybory w Polsce skąd taki nacisk na wsadzenie odpowiednich osób na stołek – aby można podłączyć się do budżetowego cyca 🙂
Prócz zestawienia – pamiętajmy, że Agatowska zatrudniła wciąż aktywnych i pracujących w mediach dziennikarzy – których dzięki etatom utrzymuje – WOLNE MEDIA – nic zabawniejszego nie przeczytacie 🙂
Poniżej znajduje się podsumowanie wydatków za ostatnie dwa miesiące roku 2024
Twoje Radio:
- Kampania reklamowa: „Dzień Niepodległości” – 2 210,00 zł
- Kampania reklamowa: „Choinka”, „Życzenia”, „Sylwester w Świnoujściu”, „Jarmark Bożonarodzeniowy” – 6 750,00 zł
- Suma: 8 960,00 zł
Radio Szczecin:
- Kampania promocyjna: „Radosna Niepodległa” – 2 460,00 zł
- Kampania promocyjna: „Aktywna sobota w Świnoujściu – Jarmark Bożonarodzeniowy”, „Sylwester Miejski w Świnoujściu” – 11 685,00 zł
- Suma: 14 145,00 zł
Telewizja Zachodniopomorska:
- Spoty reklamowe i promocyjne: „Mikołajki 2024”, „10. Inwazja Morsujących”, „Mikołajkowy koncert na Placu Wolności”, „46 dni do finału WOŚP”, „Złote gody w świnoujskim USC”, „Nowy dyrektor w starym muzeum…”, „Wigilijne spotkanie dla potrzebujących”, „Życzenia świąteczne od przewodniczącego”, „Życzenia świąteczne – prezydent”, „Muzyczna niespodzianka”, „Świąteczne rozmowy na Jarmarku Bożonarodzeniowym”, „Koncert Świąteczny”, „Podsumowanie roku – część I”, „Podsumowanie roku – część II” – 19 557,00 zł
- Suma: 19 557,00 zł
Telewizja Słowianin:
- 2 odcinki programu „Było, nie minęło” – 7 620,00 zł
- Suma: 7 620,00 zł
Kurier Szczeciński:
- Publikacje: „Mosty współpracy”, „Projekty przeszły przez weryfikację, teraz czas na głosowanie”, „Kronikarskie wycinki”, „Domki dla kotów pomogą przetrwać im zimę”, „Kładka już gotowa”, „Renta wdowia – spotkanie informacyjne”, „Nowy dyrektor muzeum – nowe pomysły”, „Kiedyś to były zimy…”, „W weekend świąteczny jarmark”, „Przygotowania do finału WOŚP” – 7 272,72 zł
- Suma: 7 272,72 zł
Iswinoujscie.pl:
- Slider: „Memento Święto Zmarłych na granicy zmarłych”, „Radosna Niepodległa”, „Maria Pakulnis – spotkanie autorskie”, „Świnoujskie Mikołajki 2024 – Rozświetlamy choinkę”, „Jarmark Bożonarodzeniowy”, „Jasełka uliczne”, „Koncert świąteczny – wspólne kolędowanie”, „Życzenia świąteczne”, „Sylwester miejski” – 15 990,00 zł
- Suma: 15 990,00 zł
Łączna suma wydatków: 73 544,72 zł
Czy ktoś uwierzy, że płatne publikacje o złotych godach, WOŚP i koncertach … są niezbędne bo nikt by się o nich nie dowiedział – Jeżeli ktoś w to wierzy to musi być lemingiem wersji MAX 🙂