KONKURS FOTOGRAFICZNY „MOJE MIĘDZYZDROJE” – edycja 2023

KONKURS FOTOGRAFICZNY „MOJE MIĘDZYZDROJE” – edycja 2023

W 2021 roku zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy konkurs fotograficzny pn. „Moje Międzyzdroje” , który cieszył się sporym zainteresowaniem zarówno wśród mieszkańców jak i turystów. Pomyśleliśmy dlaczego by nie powtórzyć działań, które okazały się trafione? Dlatego postanowiliśmy lekko zmodyfikować regulamin konkursu i zorganizować go powtórnie. Zapraszam Państwa serdecznie do wzięcia udziału w naszym konkursie fotograficznym ” – informuje i zaprasza Burmistrz Międzyzdrojów Mateusz Bobek.

Konkurs trwa do 10 września br., a jego celem jest wyłonienie 12 najlepszych fotografii w trzech kategoriach ( po 4 w każdej kategorii ):

– przyroda

– architektura i zabytki

– aktywne życie

Wyłonione w konkursie najlepsze prace zostaną wykorzystywane do celów promocyjnych w publikacjach i wydawnictwach Gminy Międzyzdroje. Najlepsze zdjęcia znajdą się w wydanym na rok 2024 ilustrowanym kalendarzu, a laureaci konkursu otrzymają nagrody o wartości 150 zł za zajęcie III miejsca, 200 zł za zajęcie II miejsca i 250 zł za zajęcie I miejsca .

Regulamin konkursu fotograficznego dostępny jest na stronie www.miedzyzdroje.pl/konkurs.

Wszelkich informacji o konkursie udziela Referat Promocji, Kultury i Turystyki Urzędu Miejskiego pod numerem tel.32 75 664 lub 32 75 654 lub kom. 609 519 590.

Anetta Czyżak

UM Międzyzdroje

 


Burmistrz Międzyzdrojów

ogłasza konkurs fotograficzny “Moje Międzyzdroje”

promujący Miasto i Gminę Międzyzdroje.

Regulamin konkursu fotograficznego promującego Miasto i Gminę Międzyzdroje, z przeznaczeniem prac na wydanie ilustrowanego kalendarza na rok 2024 oraz wykorzystaniem zdjęć w publikacjach i wydawnictwach promocyjnych Gminy Międzyzdroje.

  1. PRZEDMIOT KONKURSU:

Przedmiotem konkursu jest fotografia promująca tereny Miasta
i Gminy Międzyzdroje. Nadsyłane fotografie będą przeznaczone do celów promocyjnych, identyfikacyjnych, reklamowych, popularyzatorskich, korespondencyjnych itp.

Na konkurs można nadesłać fotografie wykonane dowolną techniką cyfrową na terenach Gminy Międzyzdroje, w szczególności prezentujące jej nadmorskie położenie, potencjał przyrodniczy, społeczny i architektoniczny.

  1. CEL KONKURSU:

Celem konkursu jest wyłonienie 12 najlepszych fotografii, zdjęć w 3 kategoriach ( po 4 w każdej z kategorii ):

– przyroda,

– architektura i zabytki,

– aktywne życie,

Wybrane fotografie zamieszczone zostaną w ilustrowanym kalendarzu na rok 2024 oraz wykorzystane będą w celach promocyjnych.

  1. ORGANIZATOR

Organizatorem konkursu jest Burmistrz Międzyzdrojów.

  1. TERMIN KONKURSU

Fotografie można nadsyłać w terminie od dnia 1 lutego 2023 roku do 10 września 2023 roku.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w terminie do 1 października 2023 roku.

  1. UCZESTNICY KONKURSU

    1. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich, zainteresowanych fotografią i uczestnictwem w konkursie.

    1. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączone są osoby wchodzące w skład Komisji Konkursowej, a także członkowie ich najbliższych rodzin w rozumieniu
      pkt. 5.4.

    1. Za członków najbliższej rodziny uznaje się rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.

    1. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.

    1. Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem, iż podmiot nadsyłający

  1. przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu,

  2. wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE),

  3. wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Organizatorów Konkursu przekazanej fotografii w dowolnym czasie i formie dla celów promocyjnych Gminy Międzyzdroje

    1. Od wyników konkursu nie przysługuje odwołanie.
  1. ZASADY KONKURSU

  1. W konkursie biorą udział fotografie budzące dobre skojarzenia z Miastem i Gminą Międzyzdroje w następujących kategoriach:

    1. Przyroda;

    2. Architektura i zabytki;

    3. Aktywne życie

  1. Wszystkie fotografie muszą zawierać charakterystyczne elementy dla Międzyzdrojów.

  1. Do fotografii należy dołączyć tytuł.

  1. Przy ocenie prac zostaną wzięte pod uwagę następujące kryteria:

a) zgodność tematu fotografii z tematyką Konkursu,

b) oryginalność i kreatywność,

c) wartość artystyczna fotografii,

d) wartość techniczna fotografii.

  1. Wraz z fotografią, należy przesłać wypełnioną kartę zgłoszenia konkursowego, której wzór stanowi załącznik nr 1 do regulaminu konkursu. Fotografię można również dostarczyć w formie elektronicznej wypełniając w tym celu ankietę zamieszczoną na stronie internetowej organizatora: www.miedzyzdroje.pl.

  1. Techniczne kryteria nadsyłanych prac:

  1. Dozwolone rozmiar pikseli przy 300 dpi: 3508x2480px, czyli 21×29,7cm – formatu kartki A4

  2. Dozwolony jest format zapisu plików: JPEG (JPG), PNG, BMP.

  1. Fotografie, na których będą znajdować się jakiekolwiek znaki jak np. cyfry,
    daty, logotypy i inne znaki wodne, nie zostaną dopuszczane do konkursu.

  1. Nie jest dopuszczalne tworzenie fotomontaży.

  1. Każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie do 12 fotografii.

  1. W każdej z kategorii określonych w pkt. 6.1. zostaną wyłonione po cztery najlepsze fotografie ( I miejsce, II miejsce, III miejsce ).

  1. Nagrodą w konkursie są nagrody rzeczowe – sprzęt elektroniczny o wartości:

  1. 250 zł brutto – za zajęcie I miejsca,

  2. 200 zł brutto – za zajęcie II miejsca,

  3. 150 zł brutto – za zajęcie III miejsca.

  1. WARUNKI OGÓLNE:

    1. Do dnia 10 września 2023r. prace konkursowe należy przesyłać poprzez stronę internetową: www.miedzyzdroje.pl/konkurs/ lub na adres e-mail: konkurs@miedzyzdroje.pl lub przesłać listownie, zapisane na płytach CD do Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Plac Ratuszowy 1, 72 – 500 Międzyzdroje, w zamkniętych kopertach, z dopiskiem: Konkurs Fotograficzny „Moje Międzyzdroje”.

    1. Wszystkie nadesłane prace zgłoszone do konkursu przechodzą na własność Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach z dniem rozstrzygnięcia konkursu. Z tą samą datą autor nadesłanej na konkurs fotografii udziela Gminie Międzyzdroje licencję na korzystanie z nadesłanej fotografii bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. W ramach udzielonej licencji Gmina Międzyzdroje może korzystać z fotografii na następujących polach eksploatacji:

  • trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części fotografii jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, niezależnie od formatu, systemu lub standardu, w szczególności w zakresie utrwalania i zwielokrotniania fotografii lub jej części – wytwarzanie każdą techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,

  • wprowadzanie fotografii do pamięci komputera lub innego urządzenia elektronicznego w całości lub w części, czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie takich zapisów, włączając w to sporządzanie ich kopii oraz dowolne korzystanie i rozporządzanie tymi kopiami,

  • stosowanie, przekazywanie i przechowywanie niezależnie od formatu, systemu lub standardu oraz uzyskiwanie dostępu do fotografii lub jej części,

  • publiczne rozpowszechnianie fotografii, w szczególności udostępnianie w sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym elektroniczne udostępnianie na żądanie, w szczególności rozpowszechnianie w Internecie oraz w sieciach zamkniętych, niezależnie od metody połączenia tych sieci,

  • publiczne wystawianie, wyświetlanie i odtwarzanie fotografii,

  • użyczanie egzemplarza lub oryginału fotografii lub nośnika, na jakim utrwalono fotografię,

  • w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których fotografię lub jej część utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, a także udzielanie licencji, sublicencji, użytkowania, dzierżawy lub w inny sposób udzielanie praw do korzystania z fotografii na wszystkich lub wybranych polach eksploatacji,

  • tworzenie nowych wersji i adaptacji, w szczególności przystosowywanie, zmiana układu lub dokonywanie jakichkolwiek innych zmian lub przeróbek w fotografii, w najszerszym dopuszczalnym prawnie zakresie, a także dokonywanie przedruków całości albo części, oraz rozporządzanie i korzystanie z takich opracowań na wszystkich lub wybranych polach eksploatacji, jak też eksploatację fotografii z innymi utworami, wybranymi przez Gminę Międzyzdroje (prawa zależne),

  • wykorzystywanie fotografii do celów marketingowych lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, promocji sprzedaży, a także do oznaczenia lub identyfikacji produktów i usług oraz innych przejawów działalności.

    1. Autorzy nadesłanych prac udzielają na rzecz Gminy Międzyzdroje upoważnienia – z prawem do udzielania dalszych upoważnień – do wykonywania praw osobistych autora, w tym: decydowania, czy, kiedy oraz w jakim zakresie rozpowszechniać fotografię, a także decydowania o pierwszym udostępnieniu fotografii publiczności, dokonywania zmian oraz modyfikacji w zakresie objętym prawem do integralności fotografii, w tym łączenia z innymi utworami lub materiałami, oznaczania fotografii samodzielnie lub w połączeniu z innymi utworami oraz materiałami.

    1. Przystąpienie Uczestnika do konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem, że Uczestnik dokładnie zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu oraz warunkami konkursu, akceptuje je bez żadnych zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania, a także, ma świadomość, iż naruszenie któregokolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu, pozbawia go statusu Uczestnika konkursu oraz prawa do nagrody.

    1. Uczestnik Konkursu oświadcza, iż jest autorem nadesłanego zdjęcia oraz, że jego zdjęcia nie naruszają praw osób trzecich ani bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

    1. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku, gdy osoba trzecia
      będzie sobie rościć prawa do nadesłanego przez Uczestnika zdjęcia.

    1. Zdjęcia naruszające prawa osób trzecich lub bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie będą brane pod uwagę w Konkursie.

    1. Do oceniania nadesłanych zdjęć zostanie powołana Komisja Konkursowa. Przy ocenie będą brane pod uwagę kryteria zawarte w Regulaminie konkursu.

    1. Najlepsze zdjęcia zostaną umieszczone w wydanym przez Urząd Miejski
      kalendarzu przygotowanym na rok 2024 wraz z informacją o autorze pracy.
      Ponadto wszyscy nagrodzeni autorzy zdjęć otrzymają nagrodę rzeczową
      określoną w pkt. 6.10.

    1. Wyniki konkursu będą ogłoszone do dnia 1 października 2023r. na stronie internetowej www.miedzyzdroje.pl oraz zostaną podane do wiadomości publicznej.

  1. INFORMACJA O CELU I SPOSOBIE PRZETWARZANIA DANYCH
  1. Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Międzyzdrojów, z siedzibą w Międzyzdrojach, przy ul. Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

  1. Inspektor Ochrony Danych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan kontaktować poprzez email: iod@międzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane dla celów związanych z uczestnictwem w konkursie tj. oceny nadesłanej pracy i promocji wyników konkursu w mediach. Dane są przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) tj. na podstawie wyrażonej zgody.

  1. Odbiorcy danych

Odbiorcą Pani/Pana/ danych w postaci imienia i nazwiska, informacji o klasyfikowaniu oraz wizerunku w  przypadku wyrażenia zgody, będzie każdy, kto zapozna się z wynikami konkursu upublicznionymi za pośrednictwem mediów wykorzystywanych przez administratora oraz w siedzibie administratora do promocji konkursu i zaprezentowania jego wyników. Pozostałe dane zawarte w karcie zgłoszenia do konkursu nie będą przedmiotem przekazania jakimkolwiek odbiorcą za wyjątkiem sytuacji związanej z dostępem do nich przez podmioty umocowane do tego typu działania właściwymi przepisami prawa.

  1. Sposób przetwarzania danych

Podane dane nie będą poddane zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu oraz nie będą przedmiotem przekazywania poza Europejski Obszar Gospodarczy za wyjątkiem sytuacji, w której zostanie wyrażona zgoda na upublicznienie imienia i nazwiska, bądź wizerunku na portalu społecznościowym Facebook, co będzie równoznaczne z przekazaniem danych poza EOG i co się z tym wiąże brakiem możliwości kontroli sposobu ich przetwarzania w sposób zgodny z przepisami RODO.

  1. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres realizacji konkursu, a następnie przez okres upublicznienia jego wyników. Zgodnie z RODO przysługuje Państwu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi, b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa. f) prawo wycofania zgody w dowolnym momencie bez negatywnych skutków dla przetwarzania danych przed jej wycofaniem.

  1. Informacja o wymogu podania danych

Podanie danych i wyrażenie zgód zawartych w karcie zgłoszenia uczestnictwa w konkursie jest dobrowolne, lecz odmowa podania danych i brak zgody na ich przetwarzanie (zgoda w pkt. 1 zgłoszenia) uniemożliwi administratorowi ocenę nadesłanej pracy i klasyfikowanie Pani/Pana/dziecka* w konkursie pn. „Moje Międzyzdroje” W odniesieniu do zgody w pkt. 2 brak jej wyrażenia będzie skutkował brakiem możliwości upublicznienia osiągniętej oceny Pani/Pana/dziecka pracy, zgłoszonej do konkursu, a tym samym uniemożliwi przeprowadzenie oficjalnej klasyfikacji. W odniesieniu do pozostałych zgód odmowa ich udzielenia nie ma wpływu na możliwość uczestnictwa i klasyfikowania w konkursie.

KARTA ZGŁOSZENIA PRACY DO KONKURSU „MOJE MIĘDZYZDROJE”

  1. Kategoria zdjęcia: Przyroda / Architektura i zabytki / Aktywne życie *;

  2. Imię i nazwisko autora zdjęcia

……………………………………………………………………………………………………

  1. Telefon kontaktowy: …………………….……………………………………………………………………….
  2. Adres e-mail: …………………………………………………………………………………………………………………….

Oświadczam, że wyżej podane dane są zgodne z prawdą oraz, że zapoznałam / zapoznałem* się z treścią regulaminu konkursu i zawartą w jego treści informacją, o której mowa w art. 13 RODO dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

……………….………………………………………….

Data i czytelny podpis uczestnika konkursu

 

Zgody uczestnika konkursu na przetwarzanie danych osobowych

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej karcie przez Burmistrza Międzyzdrojów na potrzeby uczestnictwa w konkursie „Moje Międzyzdroje” dla celów związanych z oceną nadesłanej pracy.

……………………………………………….

(data i czytelny podpis osoby wyrażającej zgodę)

2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego imienia i nazwiska w formie upublicznienia w mediach oraz w siedzibie organizatora konkursu w związku z moim uczestnictwem w konkursie „Moje Międzyzdroje” w celu upublicznieniem jego wyników.

……………………………………………….

(data i czytelny podpis osoby wyrażającej zgodę)

3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego imienia i nazwiska w formie upublicznienia tych danych w celu promocji mojego uczestnictwa w konkursie na portalu społecznościowym Facebook. Jednocześnie oświadczam, iż posiadam pełną świadomość, że przedmiotowe upublicznienie stanowi transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy i zarówno ja, jak i administrator nie będziemy mieli wpływu na dalszy proces ich przetwarzania i jego kontrolę.

……………………………………………(data i czytelny podpis osoby wyrażającej zgodę

* niepotrzebne skreślić

Related posts

Międzyzdroje. II edycja Międzyzdrojskej Ligi Biegowej za nami

Świnoujście. Trener podejrzanego o pedofilię aresztowany

Międzyzdroje. Otwarcie schodów na Kawczą Górę.