Organizacja miejsca pracy jest niedoceniana, sprawdź dlaczego

Organizacja miejsca pracy jest niedoceniana, sprawdź dlaczego

Niezależnie od tego, czy Twoje biurko znajduje się w biurze czy w boksie, możesz podjąć pewne kroki, aby efektywnie zorganizować swoje miejsce pracy. Może to mieć duży wpływ na Twoją ogólną wydajność w biurze – zorganizowane miejsce pracy może pomóc Ci czuć się bardziej skupionym i kreatywnym w pracy.

Opróżnij szuflady i szafki

Organizując biurko, opróżnij szafki i szuflady ze wszystkiego, abyś mógł ocenić, co przechowywałeś. Wyrzuć wszystko, co nie służy celom funkcjonalnym lub estetycznym. Przeorganizuj przedmioty, które zdecydujesz się zachować, aby łatwiej było je wyeksponować na biurku lub przechowywać w szufladach.

Wybieraj przedmioty do ekspozycji

Roślinka, jedno lub dwa zdjęcia w ramkach i przycisk do papieru często wystarczają, byś poczuł się jak w domu. Bądź bardzo selektywny, jeśli chodzi o liczbę przedmiotów, które umieszczasz w biurze lub na biurku – zbyt duża ich liczba może rozpraszać.

Wykorzystaj narzędzia do porządkowania

Jednym z najprostszych sposobów na utrzymanie porządku jest podzielenie przedmiotów na różne kategorie podczas organizowania biurka. Na przykład możesz kupić tacki do szuflad, przegrody do szafek na dokumenty, sorter do listów lub kubek do przechowywania długopisów i ołówków. Ciekawe oferty pracy znajdziesz na www.mamtoo.pl

Kup regał lub szafkę na dokumenty

Jeżeli zdecydujesz się na dodanie regału, podziel swoje dokumenty na różne kategorie, a następnie użyj segregatorów z twardymi okładkami. Ułatwi to szybkie znalezienie potrzebnych informacji.

Wyznaczaj miejsca podczas organizowania biurkaPo uporządkowaniu wszystkich przedmiotów określ, które z nich powinny znaleźć się na wierzchu biurka. Ogranicz tę kolekcję do jak najmniejszej liczby przedmiotów, a następnie wyznacz dla nich konkretne miejsca. W ten sam sposób postępuj z innymi przedmiotami w swoim boksie lub biurze.

Zakup etykieciarki

Ręczna etykieciarka może ułatwić utrzymanie porządku w biurze. Oznaczając etykietami segregatory, przekładki, drzwiczki szafek, a nawet szuflady biurka, możesz szybko zlokalizować potrzebne Ci przedmioty, a po zakończeniu pracy łatwo odłożyć je na wyznaczone miejsce.

Uporządkuj kable

Uporządkuj kable, używając uchwytu na kable lub spinacza do segregatora, aby były uporządkowane i ułożone na biurku. Możesz również rozważyć oznaczenie swoich kabli i ładowarek, aby ułatwić ich śledzenie.

Trzymaj w pobliżu dokumenty referencyjneJeśli są pewne dokumenty, których często używasz jako materiałów referencyjnych, znajdź dla nich odpowiednie miejsce, aby zawsze można je było szybko wziąć.

Related posts

Sprzęt gastronomiczny do restauracji – co jest must have?

Zadbaj o bezpieczeństwo w domu dla seniorów

Jak wybrać najkorzystniejszy kredyt gotówkowy?