Pozycjonowanie sklepów – czy jest opłacalne?

Pozycjonowanie sklepów - czy jest opłacalne?

Pozycjonowanie sklepów – czy jest opłacalne?

Pozycjonowanie sklepu internetowego to świetny sposób na jego promocję i dotarcie do nowych klientów. Sprawdź, jak wygląda ten proces i kiedy można zobaczyć jego pierwsze rezultaty.

Prowadzisz swój sklep online? Chcesz docierać do większej ilości potencjalnych klientów poszukujących produktów, które masz w swojej ofercie? Zależy Ci, by Twój sklep wyświetlał się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania? W takiej sytuacji profesjonalne pozycjonowanie sklepu internetowego będzie niezbędne dla osiągnięcia świetnych efektów dla Twojego biznesu online. 

Na czym polega pozycjonowanie sklepu? 

Pozycjonowanie e-commerce to jedna z najskuteczniejszych metod promocji sklepu online na każdej platformie do sprzedaży: PrestaShop, Shoper, Comarch, SOTE, Shopify, IAI Shop, Woocommerce, Magento, Redcart, Shoplo i wielu innych. Dzięki pozycjonowaniu zyskasz nowych klientów, lepszą konwersję, a także wzrost ruchu w swoim sklepie.

Pozycjonowanie sklepów to cały proces, na który składa się analiza i opracowanie strategii pozycjonowanie e-commerce, wybór słów kluczowych, optymalizacja techniczna sklepu, przygotowanie treści pod SEO, a także regularnie sprawdzanie efektów i ewentualna ponowna optymalizacja. 

Agencja SEO Widoczni w procesie pozycjonowania dba nie tylko o same efekty, ale o szczególną jakość. Dlatego korzystając z jej usług, możesz liczyć na wartościowe treści na swoją stronę WWW. Dobrze zoptymalizowane pod SEO, a jednocześnie ciekawe dla czytelnika. Prócz tego w Twoim sklepie zostanie zoptymalizowana konwersja, czyli ułatwione przejście drogi od zakupu do kontaktu przez klienta, a także udostępnienie wiedzy z marketingu internetowego, by jeszcze lepiej promować swoją działalność online. 

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu? 

W przypadku pozycjonowania ecommerce agencja seo dostosowuje cenę indywidualnie do każdego zlecenia. O kwocie na fakturze decyduje aktualna pozycja sklepu w Google, specyfika branży, warunki techniczne wykorzystywanego oprogramowania, a także ilość produktów w sklepie.

Ile trwa pozycjonowanie sklepów internetowych?

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest uzależnione od ich wielkości. W przypadku małego sklepu na pierwsze efekty poczekamy 2-8 miesięcy, a gdy pozycjonujemy większy sklep, ten czas oczekiwania potrwa 4-6 miesięcy. Kolejne wzrosty następują mniej więcej po 10 – 14 miesiącach od pozycjonowania. Skąd ta różnica? Mały sklep internetowy często ma mało treści i krótszą historię w Google, w przeciwieństwie do dużego sklepu, który jest wypełniony treściami czekającymi na dobrą optymalizację.  

Pozycjonowanie sklepów – samodzielnie czy z agencją SEO? 

Pozycjonowanie ecommerce jest o wiele bardziej skomplikowane niż standardowe pozycjonowanie strony WWW. Nie wystarczy tylko optymalizacja strony, jej szybkość, czy frazy kluczowe, bo w tym przypadku dochodzi także optymalizacja konwersji i UX. Dla osoby, która nigdy wcześniej nie miała doświadczenia z SEO bądź ma bardzo znikomą wiedzę na ten temat, taki proces będzie wręcz niemożliwy do przeprowadzenia, a do tego bardzo czasochłonny i nieprzynoszący konkretnych rezultatów. Dlatego warto skorzystać z dobrej agencji SEO widoczni, która oferuje wszystkie niezbędne usługi w pakiecie pozycjonowania internetowego. 

Odpowiadając na pytanie zadane w tytule: pozycjonowanie SEO jest jak najbardziej opłacalne! Dzięki niemu wypromujesz swoją działalność, zwiększysz liczbę klientów i uzyskasz szybki zwrot z inwestycji. 

 

Related posts

Rynek nieruchomości w Szczecinie

Kredyt konsolidacyjny – kiedy warto się na niego zdecydować? Podpowiadamy!

Jaki projektor wybrać do domu?