Kampanie reklamowe -3 sposoby na zwiększenie ruchu na stronie

Kampanie reklamowe -3 sposoby na zwiększenie ruchu na stronie

Dzisiejsi użytkownicy mediów coraz chętniej korzystają z Internetu. Starają się nadążyć za tym trendem twórcy kampanii reklamowych, wykorzystując dostępne środki przekazu do ukazania odbiorcom treści, zachęcających do odwiedzin witryny. Bardzo skutecznym rozwiązaniem są kampanie typu programmatic, które w ciekawy sposób pozwalają na pozyskanie klientów. Dzięki wykorzystaniu nowych możliwości, jakie daje globalna sieć, do prezentacji treści stosuje się nie tylko bannery, ale również filmy video czy też reklamy multimedialne. Co to jest kampania programmatic i jakie inne sposoby wykorzystywane są do zwiększenia ruchu na stronie?

 

  1. Kampanie programmatic
  2. Kampanie adwords
  3. Pozycjonowanie

 

Kampanie programmatic

 

Kampanie RTB programmatic umożliwiają przedstawienie klientowi reklamowanych treści w czasie rzeczywistym. Wykorzystywane jest to na przykład podczas zakupu w sklepie internetowym, gdzie wyświetlana reklama jest uzależniona od tego, czym interesuje się w danej chwili odbiorca. Dzięki temu, niezależnie do tego, jaką decyzję podejmie on podczas wizyty na stronie sklepu, produkt, który oglądał (i jemu podobne) wyświetli się w segmencie reklamowym na jego monitorze. Dzięki takim zabiegom reklama trafi do osób, dla których jest przeznaczona, a nie przypadkowego odbiorcy. Więcej o tego typu kampaniach reklamowych można przeczytać na stronie: https://datamasters.pl/rtb-programmatic/

 

Kampanie adwords

 

Działania reklamowe, prowadzone przy pomocy linków sponsorowanych są coraz częściej wykorzystywane do reklamy w Internecie. Kampanie adwords, dzięki wsparciu firmy https://datamasters.pl umożliwią znaczne zwiększenie ruchu na stronie, a także przyciągnięcie uwagi nowych klientów. Zaletą tego typu działań jest bardzo szybko osiągnięty pożądany efekt, zwiększenie ruchu oraz zainteresowania widać już w kilka dni po uruchomieniu kampanii. Narzędzia adwords umożliwiają również analizę ruchu na stronie i podjęcie na tej podstawie decyzji o następnych działań marketingowych.

 

Pozycjonowanie

 

Zdecydowana większość użytkowników, korzystając z wyszukiwarki do znalezienia odpowiedniej strony, zwraca uwagę tylko na kilka pierwszych wyników wyszukiwania. Należy zatem przeprowadzić odpowiednie działania, by reklamowana strona znalazła się jak najwyżej po wpisaniu odpowiedniej frazy. Pozycjonowanie SEO umożliwia osiągnięcie takiego rezultatu, jednak prawidłowe przeprowadzenie działań wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy. W innym przypadku można osiągnąć efekt odwrotny od zamierzonego, a nawet doprowadzić do zablokowania strony. Odpowiednio wypozycjonowana witryna będzie pojawiać się w pierwszej trójce linków, wyskakujących w wyszukiwarce, co zaowocuje znacznym zwiększeniem odwiedzających ją internautów.

 

Related posts

Ile kosztuje pylon reklamowy? | GRAFFICO

Większy silnik to większe ceny OC/AC?

Jak kupić działkę budowlaną – na co zwrócić uwagę?