USPRAWNIAMY WYDZIAŁ KOMUNIKACJI. REALIZUJEMY PLAN B

Rozpoczęły się prace dotyczące poprawy funkcjonowania Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujścia.

Nie doszło do ostatecznego porozumienia w sprawie użyczenia pomieszczeń Urzędu Skarbowego w Świnoujściu, więc Miasto decyduje się na alternatywne
rozwiązanie.

W wyniku reorganizacji pozyskano dodatkowe pomieszczenia z przeznaczeniem na potrzeby ww. wydziału. Postępuje również sprawa zakupu biletomatu/kolejkomatu, który
rozładuje kolejki dotychczas skupione na wąskich korytarzach oraz terminali płatniczych do płatności bezgotówkowych.

Mniejsze kolejki, więcej miejsca, sprawniejsza obsługa

Dotychczasowa lokalizacja nie jest komfortowa dla interesantów i pracowników. Jednak nie chodzi tylko o brak przestrzeni. Kolejnym problemem, z którym mierzy się Miasto jest zmniejszenie kolejek do stanowisk. Zwiększeniu wydajności pracy urzędników posłuży zatrudnienie kolejnego pracownika oraz wprowadzenie zautomatyzowanej obsługi.
Konieczność wprowadzenia tych zmian nie spowoduje jednak jeszcze większych utrudnień dla petentów. Efektem wszystkich działań docelowo ma być dodatkowa powierzchnia,
odświeżone pomieszczenia, zautomatyzowanie obsługi kolejkowej i umożliwienie płatności na miejscu a co najważniejsze zwiększenie ogólnej liczba stanowisk w zakresie rejestracji.

Realizacja pierwszego etapu planowana jest do końca czerwca.

UM Świnoujście