Chciałabym przestrzec wszystkich czytelników a w szczególności osoby starsze przed nieetycznymi praktykami stosowanymi przez operatorów komórkowych. Mój dziadek ma 90 lat.

Zadzwoniono do niego i powiedziano, że czeka na niego telefon do odebrania w salonie w Świnoujściu.

Na miejscu powiedziano mu, że kończy mu się abonament i zasugerowano, że musi podpisać kolejną umowę a wtedy otrzyma telefon za darmo.

Dziadek mówi „to wszystko działo się tak szybko, że nie zdążyłem się nawet zastanowić”. Jestem oburzona ponieważ mój dziadek ledwo umie obsłużyć zwykłą Nokie 3310 a wcisnęli mu Telefon dotykowy z Internetem i wysokim abonamentem. – napisała internautka.

Można powiedzieć, że przecież nikt nie kazał mu podpisywać tej umowy. Nie zapominajmy jednak że osoby w podeszłym wieku są często jak dzieci, ponieważ są bardziej podatne na sugestie i nie zdają sobie sprawy, że ładnie wyglądająca osoba za biurkiem z uśmiechem na twarzy może chcieć z premedytacją sprzedać niekorzystny dla nich abonament, tylko po to aby mieć 20zł premii od podpisanej umowy.

Starsi ludzie nie rozumieją dobrze obecnego świata, bo wychowywali się w zupełnie innej rzeczywistości. Dlatego apeluje do młodych aby przestrzegali osoby starsze przed takimi praktykami. Przestrzegajcie swoich bliskich, rodziców, dziadków a najlepiej chodźcie razem z nimi podpisywać umowy, bo to się dzieje również w Świnoujściu!

Mój dziadek poszedł sam i otrzymał nielimitowane smsy lecz nie umie pisać smsów, otrzymał Internet choć nie wie co to Internet, otrzymał smartfona lecz mimo godzin nauki nie ma pojęcia jak się nim obsłużyć. W naszym przypadku wystarczyłby abonament za 10zł na darmowe połączenia a musimy płacić prawie 70 zł miesięcznie przez kolejne 2,5 roku.

Imię i nazwisko – do wiadomości redakcji