Dajcie 100 tysięcy będziemy mówić o Świnoujściu – bezczelność organizatorów Karuzeli Cooltury sięga szczytów

W dniach 30 i 31 maja bieżącego roku odbędzie się w Warszawie podsumowanie pięciu lat Karuzeli Cooltury, którego celem jest między innymi ogólnopolska promocja Świnoujścia , Wyspy Uznami zachodniopomorskiego regionu. – Zaprezentujemy najciekawsze debaty, spotkania, warsztaty, spektakle, koncerty, wystawy i przedsięwzięcia sportowe .

Partnerem akcji jest Telewizja Polska. Chęć udziału zgłosiło już blisko 50 gwiazd i medialnych osobowości – informuje Marek Ratajczak, Prezes Fundacji CTN.

Zainteresowanie udziałem w tym promocyjnym przedsięwzięciu wyrazili Marszałek Województwa  Zachodniopomorskiego, Burmistrz Heringsdorfu  i Prezydent Świnoujścia .

– Chcemy osiągnąć przez to  trzy cele –   mówi Marek Ratajczak.

– Zainteresować publiczność warszawską Karuzelą i Świnoujściem, tak by jeszcze bardziej  „przekierować” dotychczasowy kierunek  z Sopotu na Świnoujście.

Będzie to także narzędzie do lepszego pozyskania partnerów i sponsorów na przyszłość, a także podtrzymanie zainteresowania mediów Wyspą Uznam.

Budżet imprezy szacowny jest na 1,5 mln zł i w całości będzie pozyskany od instytucji i sponsorów.

– Aktualnie analizujemy   projekt imprezy  i jeżeli będzie on faktycznie tak interesujący, jak zapewniają organizatorzy,  gotowi  jesteśmy przeznaczyć  na promocję miasta i jego  walorów turystycznych w stolicy około  100. tysięcy złotych.

Mogę zdradzić, że jednym z pomysłów jest to,aby w   centralnym punkcie  stolicy powstała, usypana z naszego piasku świnoujska plaża –  informuje Robert Karelus, rzecznik prezydenta miasta.

Prace koncepcyjne będą trwały do połowy marca.

Program Karuzeli Cooltury promującej Świnoujście będzie gotowy na początku kwietnia.

Info UM